Nieuwsberichten
Nieuws
Vraag van de maand: merken jullie dat het drukker is door wachttijden in de ggz?
-
Nieuws

Regelmatig ontvangen we bij de Luisterlijn vragen als: biedt de Luisterlijn hulpverlening? Wordt er door zorgverleners doorverwezen? Elke maand leggen we een vraag voor aan Hellen den Hoedt, trainer bij de Luisterlijn. Vraag van deze maand: merken jullie dat het drukker is bij de Luisterlijn door wachttijden in de ggz?
Vraag van de maand: wordt er er naar de Luisterlijn doorverwezen door andere zorgverleners?
-
Nieuws

Regelmatig ontvangen we bij de Luisterlijn vragen als: biedt de Luisterlijn hulpverlening? Merken jullie dat het drukker is door wachttijden in de GGZ en nog veel meer? Elke maand leggen we een vraag voor aan Hellen den Hoedt, trainer bij de Luisterlijn. Vraag van deze maand: wordt er er naar de Luisterlijn doorverwezen door andere zorgverleners? Bijvoorbeeld door (huis)artsen en GGZ-instellingen?
Hoor jij wat er écht gezegd wordt?
-
Nieuws

De Luisterlijn: Zoek contact en maak verbinding!
Contact maken, luisteren met echte aandacht kan het verschil maken. Juist voor mensen die zich eenzaam voelen. De Luisterlijn wil samen met NS, ProRail, de gemeente Utrecht en Go Mingle, mensen helpen met contact maken, luisteren en verbinding zoeken.
Vraag van de maand: is de Luisterlijn een voorportaal naar zorgverleners?
-
Nieuws

Regelmatig ontvangen we bij de Luisterlijn vragen als: biedt de Luisterlijn hulpverlening? Merken jullie dat het drukker is door wachttijden in de GGZ en nog veel meer? Elke maand leggen we een vraag voor aan Hellen den Hoedt, trainer bij de Luisterlijn. Vraag van deze maand: is de Luisterlijn een voorportaal naar zorgverleners?
Geslaagde vrijwilligersdag!
-
Nieuws

Op donderdag 8 september was het dan eindelijk zover: de landelijke vrijwilligersdag van de Luisterlijn. Vrijwilligers van alle locaties uit het hele land konden elkaar ontmoeten in de Werkspoor Kathedraal in Utrecht. We kijken terug op een geslaagde dag: vol ontmoeting, inspiratie en gezelligheid.
Vraag van de maand: De Luisterlijn helpt. Hoe dan?
-
Nieuws

Regelmatig ontvangen we bij de Luisterlijn vragen als: biedt de Luisterlijn hulpverlening? Merken jullie dat het drukker is door wachttijden in de GGZ en nog veel meer? Elke maand leggen we een vraag voor aan Hellen den Hoedt, trainer bij de Luisterlijn. Vraag van deze maand: op verschillende sites staat dat de Luisterlijn een telefonische hulpdienst is. Is de Luisterlijn een zorg- of hulpverlener?