Persbericht

‘Elke dag Blue Monday bij de Luisterlijn’

Persbericht

Maandag 21 januari is het Blue Monday, zogenaamd de meest sombere dag van het jaar. Veel mensen in Nederland kampen met depressieve gevoelens. Dat merkt ook de Luisterlijn. Er wordt meer contact opgenomen dan ooit. Vooral door mensen die somber zijn of het niet meer zien zitten. Blue Monday of niet, de vrijwilligers van de Luisterlijn bieden dag en nacht een luisterend oor.

Lees meer >>

Telefonische hulpdiensten Utrecht en Amsterdam gaan verder onder de vlag van de Luisterlijn

Persbericht

De fusie van Telefonische Hulpdienst Utrecht en de Hulplijn Amsterdam met de Luisterlijn, voorheen Sensoor, is een feit. Sinds 1 januari 2019 gaan de hulpdiensten verder onder de vlag van de Luisterlijn. Door het bundelen van krachten vormt zich één landelijke hulplijn. Dat is goed nieuws voor alle Nederlanders die jaarlijks zo’n 450.000 keer bellen of chatten met de dienst. Hierdoor krijgen zij sneller toegang tot een luisterend oor. 

Lees meer >>