Praten over...

Medewerker vrijwilligersadministratie (Nijmegen)

Bij de Luisterlijn stap je binnen in een maatschappelijke organisatie die volop in ontwikkeling is. Per jaar voeren onze circa 1.500 vrijwilligers ruim 300.000 gesprekken per telefoon, mail en chat met mensen die het even niet zien zitten, eenzaam zijn, met psychische problemen kampen of gewoon verlegen zitten om een luisterend oor. Dat doen zij 24 uur per dag 365 dagen per jaar, thuis of op één van de 28 locaties in Nederland waarbij zij ondersteund worden door ruim 70 beroepskrachten.

We streven voortdurend naar verbeteringen om het luisterend oor van de vrijwilligers 24/7 te kunnen faciliteren. Kom jij ons team versterken?

Voor onze locatie in Nijmegen zijn wij op zoek naar een

Energieke medewerker vrijwilligersadministratie

voor 20 uur per week.

Wat ga je doen?

Je ondersteunt de trainer/begeleider op administratief, werving en PR gebied bij het beheren van de locatie. Je taken bestaan onder andere uit:

  • Organisatorisch ondersteunen van de vrijwilligers.
  • Bewaken en optimaliseren van het chat- en telefoonrooster.
  • Administratief en praktisch ondersteunen van de trainers/begeleiders.
  • Registreren, beheren en onderhouden van de vrijwilligersadministratie (CRM) volgens de richtlijnen.
  • Organiseren van bijeenkomsten, zoals informatiebijeenkomsten en studiedagen.
  • Initiëren en organiseren van lokale werving en PR-activiteiten.
  • Informatievoorziening vrijwilligers via o.a. nieuwsbrieven en intranet.
  • Financiële administratie: budgetbeheer en verwerken van declaraties.

Wat vragen wij?

We zijn op zoek naar een energieke en kundige collega die graag zorg uit handen neemt en:

  • beschikt over minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • ervaring heeft met het werken met vrijwilligers;
  • uitstekende kwaliteiten heeft om te registreren in en te rapporteren uit het CRM-systeem;
  • affiniteit heeft met communicatie/PR werkzaamheden;
  • zelfstandig in een team kan werken en goede communicatieve vaardigheden heeft;
  • stressbestendig is en goed kan omgaan met ad hoc werkzaamheden;
  • ordelijk en nauwkeurig is;
  • woonachtig is in de omgeving;
  • flexibel is met betrekking tot werkdagen en werktijden (bereid om incidenteel avonden/weekend te werken).

Wat bieden wij?

Wij bieden een uitdagende baan in een professionele vrijwilligersorganisatie. Salariëring in schaal 5 van de cao Sociaal Werk, Welzijn & Maatschappelijke Dienstverlening.

Interesse?

Voor meer informatie kun je bellen met Brigitte van der Pluijm 06 1866 4155 (ma en wo). Een motivatie en CV kun je uiterlijk 17 augustus 2021 sturen aan personeelszaken@deluisterlijn.nl of via het sollicitatieformulier.
De eerste gespreksronde is 24 augustus 2021 op onze locatie in Nijmegen.

Energieke medewerker Administratie (Breda)

Bij de Luisterlijn stap je binnen in een maatschappelijke organisatie die volop in ontwikkeling is. Per jaar voeren onze circa 1.500 vrijwilligers ruim 300.000 gesprekken per telefoon, mail en chat met mensen die het even niet zien zitten, eenzaam zijn, met psychische problemen kampen of gewoon verlegen zitten om een luisterend oor. Dat doen zij 24 uur per dag 365 dagen per jaar, thuis of op één van de 28 locaties in Nederland waarbij zij ondersteund worden door ruim 70 beroepskrachten.

We streven voortdurend naar verbeteringen om het luisterend oor van de vrijwilligers 24/7 te kunnen faciliteren. Kom jij ons team versterken?

Voor onze locatie in Breda zijn wij op zoek naar een

Energieke medewerker Administratie

voor 18 uur per week

Wat ga je doen?

Je ondersteunt de trainer/begeleider op administratief en PR gebied bij het beheren van de locatie, je taken bestaan onder andere uit:

  • Het organisatorisch ondersteunen van de vrijwilligers;
  • Het bewaken en optimaliseren van het chat- en telefoonrooster;
  • Het administratief en praktisch ondersteunen van de trainers/begeleiders;
  • Het organiseren van bijeenkomsten, zoals informatiebijeenkomsten en studiedagen;
  • Het initiëren en organiseren van lokale PR-activiteiten;
  • Het schrijven van teksten voor nieuwsbrieven en intranet;
  • Budgetbeheer en verzorgen van declaraties;
  • Beheren en onderhouden van het CRM systeem.

 

Wat vragen wij?

We zijn op zoek naar een energieke en kundige collega die graag zorg uit handen neemt en affiniteit heeft met PR.

  • Je beschikt minimaal over MBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt ervaring met administratieve en communicatie/PR werkzaamheden;
  • Je kunt zelfstandig en in een team werken en hebt goede communicatieve vaardigheden;
  • Je bent stressbestendig en kunt goed omgaan met ad hoc werkzaamheden;
  • Je werkt ordelijk en nauwkeurig;
  • Je bent woonachtig in de omgeving;
  • Je bent flexibel met betrekking tot werkdagen en werktijden (bereid om incidenteel avonden/weekend te werken).

Wat bieden wij?

Wij bieden een uitdagende baan in een professionele vrijwilligersorganisatie. Salariëring in schaal 5 van de cao Sociaal Werk, Welzijn & Maatschappelijke Dienstverlening.

Interesse?

Voor meer informatie kun je bellen met Stefanie Worm (administratief medewerker): 06-1983 6319. Een motivatie en CV kun je uiterlijk 22 maart 2021 sturen aan personeelszaken@deluisterlijn.nl of via het sollicitatieformulier.

 

Voor deze vacature werven we zelf.

Meeste uitval in de arbeidsmarkt door Psychische kwaal

Dit jaar zijn voor het eerst meer mensen uitgevallen voor de arbeidsmarkt door stress en andere psychische kwalen dan door lichamelijke klachten. Ruim 415.000 mensen zijn momenteel arbeidsongeschikt vanwege een psychische aandoening of gedragsstoornis, zo blijkt uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek. In 2000 lag het aandeel arbeidsongeschikten met een psychisch probleem nog rond de 30 procent.

Lees meer op trouw.nl 20-05-2014

Sensoor is dag en nacht bereikbaar voor een anoniem gesprek per telefoon, chat en e-mail. Psychische problemen staan in de top 3 gespreksonderwerpen bij Sensoor.