![]() |
![]() |
Officemedewerker
Bij de Luisterlijn stap je binnen in een maatschappelijke organisatie die volop in ontwikkeling is. Per jaar voeren onze circa 1.500 vrijwilligers ruim 350.000 gesprekken per telefoon, mail en chat met mensen die het even niet zien zitten, eenzaam zijn, met psychische problemen kampen of gewoon verlegen zitten om een luisterend oor. Dat doen zij 24 uur per dag 365 dagen per jaar, thuis of op één van de 28 locaties in Nederland waarbij zij ondersteund worden door ruim 80 beroepskrachten.
De organisatie streeft er naar de best mogelijke kwaliteit te leveren, waardoor de focus ligt op verbeteren, verhogen van onze kwaliteit en het faciliteren van onze medewerkers, met in het bijzonder de vrijwilligers.
Voor ons landelijk bureau in Utrecht zijn wij zo snel mogelijk op zoek naar een
Officemedewerker
voor 24 uur (0,6 fte) per week (4 x 6 uur)
Wat ga je doen?
Jij krijgt een veelzijdige functie waarin jouw kwaliteit als spin in het web helemaal tot zijn recht komt. Jij houdt overzicht, 1000 dingen per dag halen jou niet uit jouw evenwicht en jij hebt een servicegerichte en integere grondhouding. Veel afstemmen op de juiste momenten heb jij in de vingers en aan een half woord heb jij genoeg. Jij bent nauwkeurig in het werk en weet prioriteiten te stellen. Jij houdt van een uitdaging en beweegt mee met toch nog die extra niet geplande uitdaging.
Jij bent het eerste aanspreekpunt voor de manager bedrijfsvoering en de managers werkgebieden. Daar waar nodig ondersteun je ook bij de ondersteunende stafdiensten zoals P&O, Finance, ICT en communicatie.
Een uitdagende functie, waarin de belangrijkste werkzaamheden zijn:
- ondersteunende werkzaamheden op een breed vlak (administratief, organisatorisch en secretarieel). Bijvoorbeeld: het versturen van promotiemateriaal, het coördineren en registreren van de uitgifte van telefoons/laptops/sleutels etc;
- receptionele taken zoals beheer algemene mailbox en telefoonnummer en ontvangen van gasten;
- verwerken van de in- en uitgaande post;
- zorgen voor de kantoorvoorraad t.b.v. landelijk bureau en het verrichten van licht facilitaire werkzaamheden (o.a. koffiemachine/vaatwasmachine/planten/ontvangstruimte/incidenteel lunch regelen).
Wat vragen wij?
Wij zoeken een energieke, proactieve collega met een hands-on-mentaliteit. Je bent een echte teamplayer, sterk in communicatie en ontzorgen is een tweede natuur van je. Je hebt kennis van/ ervaring met programma’s zoals Outlook, Excel, Word en Powerpoint en bent in staat om andere systemen (administratie, intranet etc.) eigen te maken. Je bent stressbestendig in een werkomgeving waarin diverse werkzaamheden, ter ondersteuning van meerdere disciplines, zich soms onder tijdsdruk tegelijkertijd kunnen aandienen. Je kunt goed overzicht houden en werkt zelfstandig en nauwkeurig. Bij voorkeur heb je ervaring in een vergelijkbare rol.
Wat bieden wij?
Wij bieden een afwisselende baan in een professionele vrijwilligersorganisatie. Het betreft een dienstverband in eerste instantie voor 1 jaar met de intentie tot verlenging. Salariëring conform schaal 5 van de cao Sociaal Werk (min. € 2.448,- en max. € 3.415,- op basis van een 36-urige werkweek). Inschaling vindt plaats aan de hand van ervaring en opleiding.
Interesse?
Voor meer informatie kun je contact opnemen met René van Egmond, medewerker P&O via:06-34484004 (van dinsdag t/m vrijdag).
Solliciteren?
Jouw motivatie en cv kun je via; solliciteren@deluisterlijn.nl insturen. Solliciteren kan ook via het sollicitatieformulier. Sollicitaties zonder uitgebreide motivatiebrief erbij worden niet verder in behandeling genomen. De eerste sollicitatiegesprekken vinden plaats zodra er voldoende geschikte kandidaten gereageerd hebben.
Voor deze vacature werven wij zelf, de vacature staat niet open voor invulling op ZZP basis.