Officemedewerker

Bij de Luisterlijn stap je binnen in een maatschappelijke organisatie die volop in ontwikkeling is. Per jaar voeren onze circa 1.500 vrijwilligers ruim 350.000 gesprekken per telefoon, mail en chat met mensen die het even niet zien zitten, eenzaam zijn, met psychische problemen kampen of gewoon verlegen zitten om een luisterend oor. Dat doen zij 24 uur per dag 365 dagen per jaar, thuis of op één van de 28 locaties in Nederland waarbij zij ondersteund worden door ruim 80 beroepskrachten.

De organisatie streeft er naar de best mogelijke kwaliteit te leveren, waardoor de focus ligt op verbeteren, verhogen van onze kwaliteit en het faciliteren van onze medewerkers, met in het bijzonder de vrijwilligers. Daarnaast zijn wij gericht op (nieuwe) ontwikkelingen om onze (lerende) organisatie en de inzet van onze vrijwilligers ook naar de toekomst toe kwalitatief te kunnen ondersteunen. Om onze ontwikkelingen en het luisterend oor te faciliteren, is het belangrijk dat onze ondersteunende en administratieve processen op orde zijn.

Zie en doe jij graag dat wat nodig is om alles op kantoor op rolletjes te laten lopen? Reageer dan snel.

Voor ons landelijk bureau in Utrecht zijn wij zo snel mogelijk op zoek naar een

Officemedewerker

voor 25 uur (0,69 fte) per week (5 x 5 uur)

Wat ga je doen?

Je krijgt een zelfstandige en veelzijdige functie waarin je kwaliteit als spin in het web helemaal tot bloei komt. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de organisatie en de steun en toeverlaat voor de coördinatoren. Daarnaast bied je in je rol ondersteuning aan de afdelingen P&O, Finance, Communicatie en Directie.

Een veelomvattende functie, waarin de belangrijkste werkzaamheden zijn:

  • werkzaamheden voor de coördinatoren o.a.:
    • Inplannen van werkafspraken
    • ondersteuning bij klachtenafhandeling, calamiteiten achterwacht
  • beheer van de algemene mailbox en beantwoorden algemene telefoonnummer
  • verwerken van de in- en uitgaande post en andere belangrijke informatie voor de organisatie.
  • versturen van promotiematerialen
  • bijhouden van intranet
  • zorgen voor de kantoorvoorraden (kantoorartikelen, boodschappen, incidenteel lunch regelen);
  • zorgen voor de dagelijkse facilitaire werkzaamheden zoals opgeruimd houden van ontvangstruimten, koffiezetapparaat, vaatwasser in- en uitruimen, planten;
  • aansturen schoonmaak.


Wat vragen wij?

Wij zoeken een energieke, proactieve collega met een hands-on-mentaliteit die zich enige tijd aan ons wil verbinden. Je bent een echte teamplayer, sterk in communicatie en ontzorgen is een tweede natuur van je. Je hebt goede kennis van, en ervaring met, programma’s zoals Outlook, Excel, Word en Powerpoint en bent in staat om andere systemen (administratie, intranet etc.) snel eigen te maken.

Je bent stressbestendig in een werkomgeving waarin diverse werkzaamheden, ter ondersteuning van meerdere disciplines, zich onder tijdsdruk tegelijkertijd kunnen aandienen. Je kunt zelfstandig, ordelijk en nauwkeurig werken bij het verwerken van gegevens. Je kunt goed overzicht houden.

Bij voorkeur ervaring in een vergelijkbare rol.

Wat bieden wij?

Wij bieden een afwisselende baan in een professionele vrijwilligersorganisatie. Het betreft een dienstverband in eerste instantie voor 1 jaar met de intentie tot verlenging. Salariëring conform schaal 5 van de cao Sociaal Werk (min. € 2.113,00 en max. € 3.009,00 op basis van een 36 urige werkweek.) Inschaling vindt plaats aan de hand van ervaring en opleiding.

Interesse?

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Trees Buitenwerf via 06 - 2882 88 98.

Solliciteren?

Je motivatie en cv kun je uiterlijk tot 6 juni via solliciteren@deluisterlijn.nl insturen of via het sollicitatieformulier. De eerste gesprekken staan gepland op woensdag 15 juni aanstaande.  

We hebben geen behoefte aan acquisitie naar aanleiding van deze vacature.