Allround locatiemedewerker met PR-taken

Bij de Luisterlijn stap je binnen in een maatschappelijke organisatie die volop in ontwikkeling is. Per jaar beantwoorden onze ruim 1.500 vrijwilligers zo’n half miljoen oproepen per telefoon, mail en chat van mensen die het even niet zien zitten, eenzaam zijn, met psychische problemen kampen of gewoon verlegen zitten om een luisterend oor. Dat doen zij 24 uur per dag 365 dagen per jaar, thuis of op één van de 28 locaties in Nederland waarbij zij ondersteund worden door ruim 60 beroepskrachten. De komende jaren zijn we bezig met de omvorming van onze werklocaties naar clusterlocaties, uitbreiding van onze luisterlocaties en innovatiekracht en zetten we actief in op de implementatie van zelforganisatie in de teams. We streven hiermee naar een stevige vrijwillige en professionele basis om het luisterend oor 24/7 te kunnen faciliteren. Bij deze ontwikkelingen is het belangrijk dat er voldoende ondersteuning is voor het regelen en organiseren van de dagelijkse taken binnen het budgettaire kader en onze communicatie-uitingen. Ben jij die enthousiaste en energieke duizendpoot voor de Luisterlijn locatie Den Haag?

Voor circa 32 uur per week zijn wij op zoek naar een
Allround locatiemedewerker met PR-taken

Wat ga je doen?
Als Medewerker Ondersteuning & PR / Allround locatiemedewerker faciliteer je de drie trainers/begeleiders bij de inhoudelijke begeleiding van de vrijwilligers voor de locatie Den Haag. Samen zetten jullie de Luisterlijn lokaal op de kaart en werk je aan het vergroten van de (naams)bekendheid bij, zowel potentiële bellers als vrijwilligers. Op organisatorisch gebied ben jij het aanspreekpunt en de vraagbaak voor de 100 vrijwilligers, waarbij je op de locatie een aantrekkelijk werkklimaat creëert waar iedereen zich welkom voelt.

Je taken bestaan onder andere uit:
• Organisatorisch ondersteunen van de vrijwilligers;
• Bewaken en optimaliseren van het chat- en telefoonrooster;
• Administratief en praktisch ondersteunen van de trainers/begeleiders;
• Organiseren van bijeenkomsten, zoals informatiebijeenkomsten, studiedagen en zomerfeest;
• Initiëren en organiseren van lokale PR-activiteiten;
• Schrijven van teksten voor de nieuwsbrief en intranet;
• Budgetbeheer en verzorgen van declaraties;
• Beheren en onderhouden van het CRM systeem.

Wat vragen wij?
• Minimaal MBO werk- en denkniveau;
• Ervaring met administratieve en communicatie/PR werkzaamheden;
• Bij voorkeur ervaring opgedaan in een professionele vrijwilligersorganisatie;
• Je werkt zelfstandig, bent proactief en hebt goede communicatieve vaardigheden;
• Je bent stressbestendig en kunt goed omgaan met ad hoc werkzaamheden;
• Je werkt ordelijk en nauwkeurig;
• Woonachtig in of rondom Den Haag met een breed netwerk in het lokale sociale domein en/of de vaardigheid om dit snel op te bouwen;
• Flexibiliteit met betrekking tot werkdagen en werktijden (bereid om incidenteel avonden/weekend te werken).

Wat bieden wij?
Wij bieden een uitdagende baan in een professionele vrijwilligersorganisatie, in eerste instantie voor 7 maanden. Salariëring in schaal 5 van de cao Sociaal Werk, Welzijn & Maatschappelijke Dienstverlening.

Interesse?
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Jaap Jakobs (manager) via telefoonnummer 06-15156400. Wil je solliciteren? Jouw sollicitatie is welkom tot 15 september. Mail een korte motivatie en je CV naar personeelszaken@deluisterlijn.nl o.v.v. Allround locatiemedewerker Den Haag of via het sollicitatieformulier. De eerste gespreksronde is gepland op dinsdag 24 september.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.